Egy teljesen szubjektív zenei blog

Kísérletezős zenei blog

Kísérletezős zenei blog

Mire használható 2020-ban egy iPod Nano (4)?

2020. november 20. - ubk

Sziasztok!

Az elmúlt héten készítettem egy kis videót egy általam nagyon kedvelt kis eszközről, egy negyedik generációc iPod Nano-t, mely 2008 szeptemberében jelent még meg. Jómagam 2009 nyarán vettem újonnan, és lényegében napi használatban volt 2015-ig. Azóta picit megkopott a 16 gigás kis eszköz, az aksija is sok kapacitást vesztett, ám rendületlenül működik még ma is.
img_2101.jpg
Mivel szeretem a kísérletezést, ezért a blog történetében először egy kis videós bejegyzést készítettem erről a kis szerkezetről, melyen annyi de annyi zenét hallgattam, mint égen a csillag :) Kérlek, ha tetszett vagy nem ez a videó, jelezd, hogy a későbbiekben is készítsek e ilyen viedo podcast-ot, vagy inkább ne erőltessem. 

Ezt a kis videót nem egy véresen komoly dolognak szántam, inkább egy laza kis könnyed hangvételű anekdotázó vlognak, picit szarkasztikus nyelvvel, túljátszott szerepekkel - ha már a Covid járvány miatt egyre kevesebb helyen tudjuk az energiáinkat levezetni, marad a videózás boldog boldogtalannak :)

Ha pedig érdekel, meddig bírja az akkumulátora egy 12 éves mp3 lejátszónak, a blog oldalam címlapján  miért van két régebbi iPod, vay hány guggolást tudok lenyomni 10 másodperc alatt, kattints a lenti videóra. :)


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszene.blog.hu/api/trackback/id/tr10016292336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása